پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه و پیشرو در فناوری اطلاعات

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه و پیشرو در فناوری اطلاعات، در 189 اسلاید.

مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات
تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن ؛ فعالیت های برند Hitachi سیر تحولی عظیمی را پشت سر گذاشته است. نامیهی اودیرا در سال 1910 شرکت هیتاچی را پایه گذاری کرد تا بتواند با شرکت های دیگر ارتباط برقرار کند و محصولاتش را برایشان عرضه نماید و در حال حاضر در طیف وسیعی از امور کار می کند و در بسیاری از کشور های جهان فعالیت می نماید . با توجه به زندگی نامه و کارهای انجام شده توسط آقای نامیهی اودیرا به خوبی در خواهیم یافت که این شخصیت برجسته در طول حیات خود اموری انجام داده که او را از صف بسیاری از افراد دیگر خارج می سازد و در جمع افراد شایسته قرار می دهد .
حس انسان دوستانه و وطن دوستانه این فرد او را در جمع افرادی قرار می دهد که حضورشان برای جامعه مفید است و برای افرادی که در آن جامعه زندگی می کنند ، پیشرفت حاصل خواهد شد. آقای اودیرا علاوه بر تولید و عرضه محصولات به جامعه ، افکارش را نیز برای آنان به ارمغان آورده و اکنون نیز افرادی که در هیتاچی مشغول به کار هستند این افکار را سرلوحه خود قرار داده اند. همراه ما « تا خرید » باشید با 
شرکت هیتاچی در سال ۱۹۱۰ پایه گذاری شد. «هیتاچی» (株式会社日立製作) Hitachi به معنی آفتاب در حال طلوع می باشد. علت این نام گذاری این است که اولین محصول هیتاچی در شهری با همان نام (هیتاچی) در استان ایبارکی تولید و استفاده شد. هیتاچی یک شرکت چند ملیتی است که در ژاپن کار خود را آغاز کرده است. بنیان گذار شرکت، نامیهی اودیرا، اولین محصول خود را که یک موتور القایی با پنج اسب بخار بود برای صاحب کار خود ساخت تا در کار معدن از آن استفاده نماید. بعد از اینکه به کارایی مناسب آن پی برده شد، نامیهی اودیرا سعی کرد آن را برای فروش عرضه نماید، اما به دلیل جنگ جهانی اول در ابتدا موفق به این کار نشد .
اما در زمان جنگ شرکت زیمنس در آلمان نتوانست سه توربینی را که یکی از شرکت های بزرگ ژاپنی سفارش داده بود تحویل دهد. به همین علت شرکت ژاپنی سفارش ساخت را به نامیهی اودیرا داد. او در عرض ۵ ماه موفق شد تا توربین های ۱۰۰۰۰ اسب بخاری را تحویل دهد. بعد از استفاده، شرکت به این نتیجه رسید که محصولات از کیفیت خوبی برخوردارند و به همین خاطر وسایل و محصولات دیگری را نیز سفارش داد . با وجود این سفارشات ، اودیرا مجبور شد برای مبادله کالاها، شرکتی تاسیس کند و نام شرکت را هیتاچی نهاد. این شرکت در استان ایبارکی بنیان نهاده شد.
تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن

زمینه فعالیت های شرکت هیتاچی
تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن بسیار عظیم بوده است . شرکت هیتاچی یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم برقی در جهان است. این شرکت یک شرکت هلدینگ (Holding company) است. شرکت هلدینگ به شرکت هایی اطلاق می شود که دارای زیر مجموعه هایی باشند و شرکت های زیر مجموعه نیز دارای هویت قانونی و مدیریت واحد خود باشند، اما مدیریت این شرکت ها در اصل بر عهده مدیران و هیئت مدیره شرکت اصلی است. شرکت هیتاچی بزرگترین عضو گروه تولیدی لوازم الکتریکی است. اعضای دیگر این گروه شامل شرکت های فوجیتسو، میتشوبیشی، توشیبا و NEC می باشند.

فهرست مطالب:
تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن ؛ فعالیت های برند Hitachi
تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن » طلوع هیتاچی
نامگذاری اولیه هیتاچی
زمینه فعالیت های شرکت هیتاچی
درباره هیتاچی
موقعیت یابی برای آینده جهانی
تبدیل منابع انسانی برای ایجاد مزیت رقابتی
یک پیاده سازی پیچیده
رونداجرای برنامه درهیتاچی
نظرسنجی Hitachi Insights ابزار ارزشمندی بود
نظرسنجی کاربردی
پایایی نظر سنجی
اهداف آینده برای نظرسنجی بینش هیتاچی
هدف از اجرای سنجش درهیتاچی
وضعیت مطلوب برای تحول منابع انسانی
روش جامع تجزیه و تحلیل افرادبرای مدیریت استعدادها
هویت گروه هیتاچی
ماموریت
ارزش ها
چشم انداز
استراتژی بازاریابی هیتاچی
بخش بندی بازار، هدف گذاری، موقعیت یابی در استراتژی بازاریابی هیتاچی
مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی هیتاچی
ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی هیتاچی
استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی هیتاچی
ارزش ویژه برند در استراتژی هیتاچی
تحلیل رقابتی در استراتژی بازاریابی هیتاچی
تحلیل مشتری در استراتژی بازاریابی هیتاچی
استراتژی های رشد عمومی و فشرده(پورتر) هیتاچی
استفاده از استراتژی های رشد عمومی/فشرده مایکل پورتر در شرکت هیتاچی
جریان‌هایی برای استراتژی‌های عمومی پورتر
استراتژی های رشد فشرده
هدف هیتاچی در استفاده از استراتژی های رشد فشرده
نفوذ بازار (استراتژی اولیه)
توسعه محصول (استراتژی ثانویه)
هیتاچی چگونه استراتژی توسعه محصول را اعمال می کند؟
توسعه بازار (استراتژی حمایتی).
بخش بندی بازاریابی هیتاچی (ژاپن)، هدف گذاری، تمایز، راه حل موقعیت یابی
چهار مرحله اصلی طراحی استراتژی بازاریابی مبتنی بر ارزش مشتری چیست؟
بخش بندی بازار چیست و هیتاچی چگونه می تواند از تقسیم بندی بازار در صنعت لوازم جانبی کامپیوتر استفاده کند؟
تقسم بندی جغرافیایی
تقسیم بندی جمعیتی - نمونه ای از تقسیم بندی جمعیتی
تقسیم بندی روانشناختی - نمونه ای از تقسیم بندی روانشناختی
تقسیم بندی رفتاری / استفاده از تقسیم بندی پایه - نمونه ای از تقسیم بندی رفتاری / استفاده از تقسیم بندی پایه
تقسیم بندی بین بازاری (Cross Market) چیست؟
هدف گذاری چیست و هیتاچی چگونه می تواند از Targeting در صنعت لوازم جانبی کامپیوتر استفاده کند؟
تمایز چیست و هیتاچی چگونه می تواند از تمایز در صنعت لوازم جانبی کامپیوتر استفاده کند؟
تمایز افقی چیست؟ نمونه ای از تمایز افقی
تمایز عمودی چیست؟ مثالی از تمایز عمودی
تمایز مختلط چیست؟ مثالی از تمایز مختلط
4Pهای آمیخته بازاریابی چیست؟ چگونه هیتاچی می تواند از ترکیب 4P بازاریابی برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق با ارزش مشتری استفاده کند؟
مدیریت و رهبری سازمانی در هیتاچی کانادا
مدیریت
هدایت انرژی انسانی به سمت اهداف سازمان
رهبری
فرهنگ سازمانی
توابع مدیریت
الزامات موفقیت درسازمان
تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط درشرکت هیتاچی
عوامل سیاسی تاثیرگذار
عوامل اقتصادی موثر
عوامل اجتماعی تاثیر گذار
عوامل تکنولوژی تاثیرگذار
عوامل محیطی تاثیرگذار
عوامل قانونی تاثیر گذار
ماتریس آنسوف درشرکت هیتاچی.
نفوذ در بازار
توسعه بازار
توسعه محصول
نفوذ در بازار
تنوع بخشی
هیتاچی تجزیه و تحلیل / ماتریس SWOT
هدف استراتژی های ماتریس SWOT
نقاط قوت هیتاچی - عوامل استراتژیک داخلی
ضعف هیتاچی - عوامل استراتژیک داخلی
فرصت ها برای هیتاچی - عوامل استراتژیک خارجی
تهدیدات هیتاچی - عوامل استراتژیک خارجی
مسئولیت اجتماعی شرکت هیتاچی
مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) اهداف هیتاچی
ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت.
پرورش نسل آینده از رهبران نوآور
ساخت رهبران فردا برای تغییر جهان
تجزیه و تحلیل استراتژی آمیخته بازاریابی 7Ps
آمیخته بازاریابی/ تولید – محصول
استراتژی محصول توصیه شده
قیمت
استراتژی مکان توصیه شده
Mckinsey 7s Framework Of Hitachi Conglomerate(7 اس مکنزی در شرکت هیتاچی)
کاربرد 7 اس مکنزی در هیتاچی
عناصر سخت
استراتژی
ساختار
سیستم ها
عناصر نرم
ارزش های مشترک
سبک
کارکنان
مهارت ها
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3597 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 189

حجم فایل:1,586 کیلوبایت

 قیمت: 155,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با نرم افزار Rar از حالت فشرده خارج نمایید.
    ..........................
    مناسب برای اساتید ارجمند دانشگاه. دانشجویان ارجمند.مدیران و مشاوران محترم بازاریابی و فروش


  • محتوای فایل دانلودی:
    189اسلاید تخصصی